Kocan Kadar Konuş - Şebnem Burcuoğlu

Çok sempatik bir kitap okudum. Hemencecik akıverdi ve bitti hikaye. Bu kitabı okuyup bu resmi çektirmeyenleri dövüyorlarmış da ben de ondan çekiverdim hemencik ;) Kitabın yazarı Şebnem Hanım bile beğendi resmimi instagramda. Daha ne isterim ;)

Kitabımızda 30 larına gelmiş bir Efsun'umuz var kiii günümüz hatunları onda kendisini mutlaka bulacak. Evlenmekle evlenmemek arasında gidip gelen, hep acayip adamlarla arkadaşlık eden ve bir gün tesadüfen lise aşkıyla karşılaşan Efsun, ailedeki hatunların da gazıyla, Efsun olmaktan çıkıp bambaşka bir kadın olur.
Onu hep diğer kadınlardan farklı olmasıyla anan Sinan'ı bile zıvanadan çıkartır bu haliyle. Sonra ne mi olur? Tabii ki söylemicem kitabı alıp okuyacaksınız.
Yazarın ilk kitabı Kocan Kadar Konuş sanıyorum bu günlerde çok satanlarda. Zaten yapılan reklamlar sonucu ve hikayenin akıcılığıyla olmasa ayıp olurdu. İşte tam da bu noktada "benim kitabımı neden basmıyorsunuz ey yayınevleri topluluğuuuuu!!!" diye bağırasım geliyor. Ama bir gün basacaksınız bunu hepimiz biliyoruz :))))
Çok severek okuyacağınız bir kitap. Hatta zamanınız varsa bir günde bile bitirebilirsiniz. Keyifli okumalar.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.