Bir Hikaye Yazıyoruz: Bölüm 8

Zaman hızlı geçti ve hikayemizde sıra bana geldi. Tabii bana gelene dek öyle değişiklikler öyle sürprizler oldu ki aklımın oldukça karıştığını itiraf etmeliyim. Öyle mi yazsam böyle mi yazsam derken ortaya az sonra okuyacaklarınız çıktı. Umuyorum bugüne dek severek okuduğunuz hikayemize yine seveceğiniz bir şekilde devam edebilmişimdir. Keyifli okumalar...

... 
Annemle Vildan abla mutfağa geçince daldığım düşüncelerden duyduğum tanıdık isimler sayesinde kurtuldum. Doğru duyup duymadığımı bilemediğimden bir kedi misali kulaklarımı dikmiş mutfakta konuşulanları dinlemeye başlamıştım. Vildan ablanın gür sesi sağ olsun yanımda konuşuyormuşçasına netti duyduklarım. Evet, işte Sevgi diyordu, Barış diyordu, hastaneler, bebekler, aldatma ve tanıdık daha onlarca kelime, ...

Kafamı kendime gelmek için sallarken "Yok canım, olamaz böyle bir şey!" dedim kendi kendime. Ayağa kalktım ve her santimini ezbere bildiğim evin içinde sessiz ve yavaş adımlarla onlara doğru ilerlemeye başladım. Kendimi göstermeden bir süre daha dinledim anlatılanları. Kulaklarım beni hiçbir zaman yanıltmamıştı ve bu kez de beni yanıltmadıklarına emindim. Artık içeri girme zamanıydı. Beni gördüklerine şaşırmışlardı, bunu birdenbire sessizleşmelerinden anladım. Ben de bu havayı dağıtmak için gülümseyerek yanlarına oturdum ve dedim ki:
"İçeriden kulak misafiri oldum Vildan abla, kim bu Barış'la Sevgi bana da bir anlatsana."
Olayı anlatmaya dünden hazır olan Vildan abla anında başladı tabii. O anlattıkça duyduklarıma inanamıyor, kendimden şüphe etmeye başlıyordum. Sesli kitabım gerçeğe mi dönüşmüştü? Hayır bu bir tesadüf olamazdı! Asla! 

Vildan abla bir heves anlatmaya devam ederken apar topar odama gittim. Kulaklığı bulmam oldukça zor olmuştu çünkü duyduklarım yüzünden çok heyecanlanmıştım ve tir tir titremeye başlamıştım. Kaydı geri sarıp tekrar dinlemek isterken annem de halimden korkmuş peşimden gelmişti odaya. Bir yandan o "Kızım, neyin var? İyi misin?" sorularıyla üstüme gelirken bir yandan ben de kaydı dinleme çalışıyordum. Ve oynat tuşuna bastığımda olanlar oldu.

Daha önce duymadığım bir müzik çalıyordu. Ne Sevgi vardı burada ne Savaş, ne de Barış! Çıldırıyor muydum acaba? Nasıl mümkün olabilirdi böyle bir şey? Burada dinlediğimi sandığım şey neydi? Ve nasıl Vildan abla bu insanların gerçek olduğunu anlatabiliyordu? Aklımda onlarca soru dolaşırken birdenbire yere bıraktım kendimi. Başıma inanılmaz bir ağrı saplanmıştı. Ya az önce aklımı yitirmiştim ya da ... Ya da sını bilmiyordum açıkçası bunun aklımı yitirmemden başka bir açıklaması olabilir miydi gerçekten bilemiyorum. 

Hemen yanımda şaşkınlıkla bana baktığını bildiğim annemin bacaklarına sarıldım. Bu karmaşadan beni kurtarabilecek tek kişi oydu ve ona "Anne, sanırım beni doktora götürmen gerek!" dedim.

Hikayemiz bitti umuyorum her bir bölümünden ayrı ayrı zevk almışsınızdır. Biz yazarken çok zevk aldık çünkü. Keyifli okumalar :)

36 yorum:

  1. Hikayenin bu boyutlara geleceğini tahmin etmiyorum hayal gücünüze hayran kaldım :D Fight Club Tyler Durden gitti bizim oğlan geldi gibi oldu resmen :D şoktayım dur çimdik atacam kendime..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa her bölümden sonra neler yazacağımı az çok tahmin edebilmiştim ama o kadar bambaşka bir bölümle karşılaştım ki benden önce geri sesli kitaba dönmek çok basit kalacaktı :)

      Sil
    2. Ayhan'a bahsettiğim bi fikrim vardı, hikaye bittikten yazdığım alternatif part 6'yı paylaşınca ondan da bahsedeceğim, epey uç olur demiştik o zaman, şu an biraz örtüşmeye başladı o fikirle de :) Elinize sağlık, güzel bir yazı olmuş.

      Sil
    3. Teşekkür ederim :) Evet alternatif halini de merakla bekliyorum.

      Sil
  2. Süper süper! Tebrik ediyorum seni çok ama çok güzel toparlamışsın ve uygun yerde bırakmışsın. Devam etseydin final gibi olacaktı. O zaman da gerçek finalin etkisi kaybolacaktı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Beğenmene sevindim çünkü yazarken ciddi endişeler yaşadım. Yine başka bir yere sürükledim olayı :)

      Sil
    2. E tabi nerelere nerelere sürüklendik. Hatta bi ara kendimden bile şüphelenmeye başladım. Rüya-gerçek karıştık çünkü :) Neyse ki kahramanlarımıza tekrar kavuştuk çok şükür. Ama ben yine çok merak ediyorum Barış'la Sevgi'yi. Vildan'ı konuşturmak lazım biraz. Dedikodu candır :)

      Sil
    3. :))) Bakalım Vildan konuşacak mı? ;)

      Sil
  3. Haydaaa bu hikaye acayip bir yere geldi..saskinlikla okudum ve devamini merakla bekliyorum..yureginize saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Evet, oldukça farklı bir tarafa yönelttiğimi düşünüyorum ama bana pas öyle farklı gelince ben de bu tarafa sürüklendim.

      Sil
  4. Sinemm :) Yaktın beni, çıtayı öyle bir yere çektin ki ne yazsam altında kalacak :)

    Harika yazmışsın bu arada, anlatımın muhteşem. Tebrik ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle diyeceğini biliyordum ama benden önceki bölümü okuyunca bana başka çare kalmadı ;) Bir de teşekkür ederim canım benim <3

      Sil
  5. Bir geçiş bölümü olmuş. Ve sanırım benim bıraktığım yerden çok daha zor bir yerde kaldı şu an:) Bu olaydan sonra da bir rüyaya sürükleniriz belki:)) Elinize sağlık;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bu olanlar hep senin yüzünden ;))) Seninki çok iyiydi ben de böyle bir yola saptım çaresiz.

      Sil
  6. Aradaki zaman farkını kınıyorum, okuyucu böyle merakta bırakılmamalı :p
    Bakalım nerelere gidicek.
    Sevgi kim, barış nerede ? Savaş ne yapıyor aman yarabbi kafamda deli sorular !!?!! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın ama öyle zor bir pas atıldı ki bana ne yapacağımı şaşırdım ;) Aynı sorular bende de mevcut bakalım neler olacak.

      Sil
    2. Muptezel'ciğim sana tanamen katılıyorum.

      Sil
  7. Genel bir konuyu güzel bir kurgu ile başlatan güzel arkadaşlarım hikaye ortalarda tavan yapmıştı. Oldukça ilginçleşerek giden bu hikaye bilim kurgu gibi son bulursa çok üzülürüm. Sonuna yaklaştıkça, hikayeye yaraşır bir son bulmasını diliyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmediniz sanırım. Üzüldüm oysa ki çok severek yazmıştım bu şekliyle. Tekrar kayda dönmek bence çok basit kılacaktı her şeyi. Sevgiler.

      Sil
  8. Şimdi hikayede meraklı komşu, vıdı vıdıcı Vildan abla sayesinde tekrar anlatımın içine dönüş yapabilir veya başka yönde devam edebilir. Ohoooo benim kurgularım aldı başını gidiyor da bakalım siz yazarların kurguları nasıl olacak bu durum karşısında. Haydi ilhamınız bol olsun, merakla bekliyoruz gelecek bölümleri. Az kaldı ha gayret.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Benim de her bölümden sonra farklı kurgularım vardı ve bana öyle bir sürprizle geldi ki hikaye benden de bu çıktı. Evet, çok az kaldı gerçekten ve heyecanla neler olacağını bekliyorum.

      Sil
  9. Evet hikaye sana paslanırken ekstra sürprizliydi ama sen de gayet başarılı pasladın. Açık uçlar bıraktın arkanda. Senden sonra yazacak olan kişi hikayeyi biraz toparlaması gerekiyor ki son yazacak olan hikayenin sonunu getirebilsin. Ortada dağınık kalmasın hikaye. Gerçi ille kurallı yazılacak diye de bir kural var mı ki? Sonu olmalı mutlaka! diye bir kural? Tek kişiden çıkıyorsa hikaye yazımı bunu beklemek daha mantıklıyken böyle toplu yazımda hikayenin sonu olmayada bilir. Bu durumda herkes kendine göre çıkarımlar yaparak hikayenin sonunu kendine göre yorumlar veya hayal eder. Bakalım bu hikayenin yazım süresinin sonunda hikaye ne olacak? :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de merakla bekliyorum açıkçası. Benim için çok farklı ve eğlenceli bir deneyim oldu. Heyecanla bekledim sıramı, yazarken farklı bir heyecan vardı şimdi devamını da bambaşka hislerle bekliyorum :)

      Sil
  10. Hikaye yazıyoruz etkinliğinde kesfetmistim .Hikayeyi farklı yerlere sürüklediniz güzel olmuş. İlginizi çekerse bende bloğuma beklerim .sukrancapaylasimlar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Dokuzuncu bölüm Benim Tatlı Hikayem'in klavyesinden sıcak sıcak çıktı :)

    http://benimtatlihikayem.blogspot.com.tr/2014/12/bir-hikaye-yazyoruz-bolum-9.html

    YanıtlaSil
  12. Son iki bölüm fazla heyecanlı oldu :) Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Hikayenize sondan başlayıp daha sonra baştan sona okudum.Çok güzeldi.Son bölümde hikayenin seyri oldukça değişti..Başarılar dilerim...

    YanıtlaSil
  14. Benzer bir etkinlik için bloguma bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  15. Ne kadar güzel bir düşünceymiş böyle. Kıskandım ama ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok keyifli bir etkinlikti benim için de :) Kıskanma yenisini yapabiliriz;)

      Sil
  16. Bir kadın (bayan ) olarak. Çok şanslısın
    ve  herşey çok güzel gerçekten. Siz bu on blog yakında kitapta yazarsınız 
    :) Bu arada yazılara  olan ilginiz herkese örnek olmalı bence .
    sağlık ve mutlululklar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Keşke öyle bir imkanımız olsa da bunu hayata geçirebilsek. Güzel sözleriniz için tekrar tekrar teşekkürler.

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.