Her Gün Biraz Daha Yakın -Irwin D. Yalom

Bulunmadığımız ortamlar her zaman ilgimizi çeker öyle değil mi? İşte hiç bulunmadığınız ve belki de bulunmaya ihtiyaç duymadığınız bir yerden psikoterapi seanslarından tüm netliğiyle ilerleyen çarpıcı bir hikaye.

Psikiyatr Irwin D. Yalom ve yazar Ginny Elkin'in gerçek psikoterapi seanslarının ardından hissettiklerini, seansın nasıl geçtiğine dair notlarını ve birbirlerine olan hislerinin ilerleyiş biçimlerini adım adım okuyabileceğiniz Her Gün Biraz Daha Yakın'da kimi zaman kendinize dair notlar görecek kimi zamansa çok uzak  olduğunuz duygularla tanışacaksınız. Farklı deneyimleri merak edenler ve bu konuya ilgi duyanlar için kaçırılmaması gereken bir kitap. Keyifli okumalar :)

4 yorum:

  1. Merak ettim kitabı ben de okuyacağım muhakkak :)

    YanıtlaSil
  2. Cok sevdigim ozellikle ilgilendigim tanima ve yorumlama yetenegimi gelistiren yazardir, pek sevilir tarafimca :) Okumaya devam kitap paylasimlariniz ic aciyor efendim, iyi okumalar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Böyle yorumlar alır da okumaya, yazmaya devam etmez miyim? Utandırdınız beni. Sevgiler

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.