Aldatmak - Paulo Coelho

Ahh ahh bu fotoğrafı Bozcaada'ya gitmek üzere yola çıktığım gün çekmiştim. Nasıl da pırpırdı içim :) Bozcaada'da günler geçti eve döndüm hatta oraya dair yazılara bile başladım. Hayat ne hızlı ilerliyor. Konumuz kitap değil mi? Paulo Coelho'dan Aldatmak aslında Coelho'nun alışageldiğimiz kitaplarından biraz farklı. Genellikle kendi deneyimlerine dayanan kitaplar yazan yazar bu kez bir romanla karşımızda ama elbette yine bizlere çeşitli hayat dersleri veriyor.

Her birimiz zaman zaman sıkılırız hayatımızdan. İşimiz olsun ya da olmasın, hayat bize iyi davransın ya da davranmasın süregelen monotonluktan bıkarız ve böyle durumlarda her birimiz çeşitli yoldan sapma eğilimleri gösterebilir. Aldatmak'tada ki karakterimiz işte tam da böyle biri.
Harika bir ailesi, güzel bir evi, kendisini seven bir eşi ve yolunda giden bir işi olmasına rağmen siz deyin orta yaş krizi ben diyeyim kaşınmak, bir gün bu hayattan sıkıldığına karar veriyor. Hayatına heyecan katmanın yolunu ise eski okul arkadaşı ve sevgilisi, günün ünlü politikacısı ile yasak bir aşk yaşamakta buluyor. Hem de en tehlikelisinden. Sonrası ise çeşitli gelgitler, hırslar ve pek tabii büyük bir pişmanlık.
Çok muhteşemdi, mutlaka okuyun gibi bir yorum yapamayacağım maalesef ama kolayca okunabilen sizi hiç zorlamayacak bir kitap. Yani sıcak yaz günlerinde güzel gider ;) Keyifli okumalar.

10 yorum:

  1. Paulco Coelho'yu o kadar severim ama benim de hiç okuyasım gelmedi :) Milletçe aldatma hikayelerine doyduk sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de ne doymak :)) Okuma bence de. Zaman kaybı değil elbette ama hikaye çok tanıdık.

      Sil
  2. Tatiller işte öyle hemen biter geçer... :( :(

    Keşke hep sürse... :)

    Neyse ben de bekleriiiiim! :)

    YanıtlaSil
  3. Dünya çapında ünlü bir yazar. Simyacı'yı okumuştum ama bunu okumadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldatmak, Simyacı tarzında yazılmamış zaten. Simyacı'yla bu karşılaştırılamaz bile.

      Sil
    2. Karşılaştırmadım, sadece merakımı belirttim...

      Sil
    3. Biliyorum, ben karşılaştırdım zaten.

      Sil
  4. Kitaplığımda okunmayı bekleyen kitaplardan biri :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.